Let the countdown begin! - Reisverslag uit Honselersdijk, Nederland van Andrea Spruijt - WaarBenJij.nu Let the countdown begin! - Reisverslag uit Honselersdijk, Nederland van Andrea Spruijt - WaarBenJij.nu

Let the countdown begin!

Blijf op de hoogte en volg Andrea

09 November 2012 | Nederland, Honselersdijk

Toch wel vreemd, zo'n weekje vol 'laatste keer' dingen doen. Het begon al op zondag, toen de laatste maandelijkse dinner-date gepland stond met Jody, Milou, Nathalie, Chantal, Sanne, Shirley en Fieke. Ik verscheen nietsvermoedend in mijn trainingspak bij Shir, maar de meiden hadden wat anders voor ons in petto dan op de bank hangen met Boer zoekt vrouw! Met 2 auto's werden Fieke en ik ontvoerd richting de Lier, voor een onwijs gezellig avondje bowlen en steengrillen. En toen wachtte ons aan het einde van de avond nog een supergave verrassing: een hele stapel enveloppen met data erop (en opdrachten erin!) die pas in Australië geopend mochten worden... Ik ben heel benieuwd, we houden jullie op de hoogte!

Na zo'n avondje begint toch wel langzaam door te dringen dat je écht bijna weggaat! Daarna volgde natuurlijk alweer mijn laatste wedstrijd (en ik ben nog niet eens zo lang weer begonnen!) op dinsdag. Helaas wonnen we in de beker niet van Hellas, maar we hebben ze de overwinning ook zeker niet cadeau gedaan! (en de scheidsrechters dit keer gelukkig ook niet ;-)) Een leuke laatste wedstrijd dus, waarna ik de eersten die ik niet meer zou zien alvast een gelukkig Nieuwjaar kon wensen ;-)

Woensdag was het dan eindelijk zover: afstuderen! Na de nodige zenuwen mocht ik dan toch ook mijn Bul in ontvangst nemen én natuurlijk mijn naam op de muur schrijven in het zweetkamertje. Nu kan ik officieel op vakantie, ik ben student-af! Na de taart op de laatste training van donderdag is het vanavond nog even groot feest voordat Fiek en ik er echt vandoor gaan. Gauw nog iedereen gedag zeggen en vooral nog even een feestje bouwen voordat we 2 maanden aan de andere kant van de wereld zitten; wat met Noaf als band geen probleem moet zijn!

Zondag vertrekken we met de trein richting Frankfurt, om vervolgens het vliegtuig te pakken naar Beijing en Sydney. Dan maar meteen een binnenlandse vlucht naar Cairns, want van daaruit gaat ons avontuur beginnen! Hier kunnen jullie een beetje op de hoogte blijven van onze belevenissen, anders hebben we ook weer zoveel te vertellen als we terugkomen ;-)

Groetjes, Andrea

  • 11 November 2012 - 10:06

    Bram En Hennie:

    Goede vlucht, en goede reis, maak er wat van, en veel plezier.

  • 12 November 2012 - 09:27

    Jentel:

    Hoi Andrea en fieke,

    Wat superleuk dat jullie nu onderweg zijn en voor een paar minuten in een straal van 10 km van mij verwijderd zijn! Mochten jullie je binnenlandse vlucht naar cairns missen kunnen jullie altijd bij mij crashen;), ik eindig mijn reis in cairns en zit voorlopig nog een maandje in Sydney, dus ik hoor graag tips, dan zal ik dat voor jullie ook even op papier zetten ;) , heeeel veel plezier samen, het is goed weer dus smeer je goed in ;) xxxx jentel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Andrea

Actief sinds 14 Jan. 2009
Verslag gelezen: 543
Totaal aantal bezoekers 43491

Voorgaande reizen:

26 Mei 2019 - 12 Juni 2019

Colombia

19 September 2018 - 08 Oktober 2018

Borneo

08 September 2017 - 06 Oktober 2017

Mexico, Guatemala & Belize

17 September 2016 - 12 Oktober 2016

Madagaskar

10 September 2015 - 10 Oktober 2015

Bolivia & Peru

06 November 2014 - 30 November 2014

Nepal en India

11 November 2012 - 15 Januari 2013

Australia

17 Juli 2009 - 18 Augustus 2009

British Columbia & Alberta, Canada

Landen bezocht: