Foto's! - Reisverslag uit Calgary, Canada van Andrea Spruijt - WaarBenJij.nu Foto's! - Reisverslag uit Calgary, Canada van Andrea Spruijt - WaarBenJij.nu

Foto's!

Door: Andrea

Blijf op de hoogte en volg Andrea

03 Augustus 2009 | Canada, Calgary

Ik kan geen foto's op waarbenjij.nu plaatsen, omdat ze te groot zijn, dus ik heb een album aangemaakt. Klik op de link voor wat foto's tot nu toe!

• 04 Augustus 2009 - 19:43

De Drontenaren:

Wat een mooie foto,s en ook een schitterend gebied. Wij willen best geloven dat jullie het super leuk hebben.
    Geniet er nog maar van, want het is zo weer voorbij.
    Groetjes Hennie en Bram

• 04 Augustus 2009 - 20:00

Sanne&Sabine:

hee,
    wow ik ben stiekem wel een beetje jaloers hoor :) t ziet er echt supergaaf uit! heeeeel veel plezier nog x S&S

• 05 Augustus 2009 - 13:10

Ramoon:

He zussie!
    Bedankt voor je mailtjes en superleuke kaart :))
    We hebben gisteren de verjaardag van Sanne gevierd; lekker buiten met een graadje of 25.
    Was erg leuk, maar de meiden misten je wel hoor! (Renske vroeg steeds waarom je niet was geweest). De BBQ lijkt ons ook erg gezellig; wij zijn van de partij! Wat onwijs gaaf wat je allemaal beleeft en supermooie foto's! Groetjes aan Nikita en geniet maar lekker van jullie reis.
    Groetjes Ramoon en een dikke knuf van Renske en Sanne xxx

• 06 Augustus 2009 - 16:14

Rian:

Jeetje Dre! Wat een mooie foto's zeg!! Heb je het naar je zin? Vast wel!

Liefs

• 10 Augustus 2009 - 00:10

Andrea Spruijt:

Ja we hebben het naar ons zin :D En ik mis Sanne en Renske ook hoor! Zeg maar dat ik gauw meega naar het strand :) We zijn nu in Osoyoos en hebben weer internet! (onze laatste stop voordat we teruggaan naar Vancouver, donderdag). Ik zal morgen weer even updaten, want de accu van de laptop is bijna leeg!

• 13 Augustus 2009 - 12:46

Maat:

Dreeee! Het ziet er echt gaaf uit, geniet er nog even van en dan zien we elkaar weer snel!
    Kusss